Saturday, March 18, 2017

გარემოს დაცვა ჩვენი სიცოცოხლის დაცვაა.

პროექტის სახელწოდება: გარემოს დაცვა ჩვენი სიცოცოხლის დაცვაა.
პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეებში კვლევის უნარის ჩამოყალიბება.
პროექტის აქტუალობა: გარემოს დაცვა ძალიან აქტუალური თემაა, რადან ცოცხალი ბუნება კატასტროფის წინაშე დგას, ტყეების დიდი ნაწილი იჩეხება, რაც იწვევს წყლის დონის ამაღლებას. მიმდინარეობს უკანონო ნადირობა.
პროექტის მიზნები: მოსწავლეებში ცნობიერების ამღლება. რაოდენ დიდი მნიშვნელოვანია გარემოს დაცვა ადამიანისთვის, ყველა ცოცხალი ორგანიზმისთვის.
მოსწავლეთა ასაკი: 12-13 წელი.
ვადები, ხანგრძლივობა: 2-კვირა.
მოსალოდნელი შედეგები,პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები გაიაზრებენ ჯანსაღი გარემოს შექმნის აუცილებლობას,რა საფრთხე ემუქრება ჩვენს პლანეტას გარემოს დაბინძურების შემთხვევაში.აღწერს ბუნებაში ადამიანის უხეში ჩარევით მაგ: (ტყეების გაჩეხვა,წყლისა და ნიადაგის დაბინძურება) გამოწვეულ უარყოფით შედეგებს, აყალიბებს საკუთარ მოსაზრებებს მათი თავიდან აცილების საშუალებებზე, გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას ბუნებრივი რესურსების უკანონო გამოყენების მიმართ. სააგიტაციო პლაკატებისა და ბუკლეტების საშუალებით.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: კომპიუტერი, ფოტოაპარატი.
პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):
1. მოიძიონ ინფორმაცია ინტერნეტში,გარემოს დაბინძურების შესახებ. ვინ არის პასუხისმგებელი გარემოსი სისუფთავეზე აქტივობა.
2. მოსწავლეებმა შეასრულონ ლიტერატურული ჩანახატი - "გარემოს დაცვა ჩვენი სიცოცხლის დაცვა".
3. მოიძიონ ინფორმაცია ინტრნეტში საერთაშორისო საზოგადოებრივი ორგანიზაცია - ველური ბუნების დაცვა მსოფლიოს ფონდის შესახებ,რომელიც გარემოს დაცვა, კვლევასა და აღდგენას ემსახურება "პანდას ლოგო".
4. სასწავლო ექსკურსია გარემოში, ნაგავსაყრელებზე სურათების გადაღება.
5. პრეზენტაციაის მომზადება.
6. შეჯამება.
საგნებთან, საგნობრივ ჯგუფებთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ბუნ.6.10. მოსწავლეს შეუძლია გარემოს დაცვით ღონისძიებების გატარება. მათი მნიშვნელობის აღწერა ცოცოხალი სამყარო, ბიოლოგია, ქიმია, ფიზიკა, გეოგრაფია.
პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):  ასმათი ლიქოკელი.
ხელმძღვანელი ელ-ფოსტა: asmatiliqokeli7@gmail.com
პროეატის ბლოგი: http://asmatiliqokeli.blogspot.com/


















No comments:

Post a Comment